KLANT TEVREDENHEID
Cliƫnttevredenheidsonderzoek Neocura
2020
Neocura heeft begin dit jaar opnieuw een tevredenheidsonderzoek gehouden op de locaties in Arnhem. Er was een iets hogere opkomst dan in 2019, waarbij gemiddeld genomen er een eindcijfer van 7,8 is gegeven.
De hoogste scores zijn behaald op:
- prettig contact met andere bewoners
- vertrouwen in de begeleiding
- aanwezigheid van een passend zorgplan met doelen waar de bewoner achterstaat
Bewoners zien nog graag verbetering in; dat er nog meer regels opgesteld zouden mogen worden op het terrein en de verdere bekendmaking van de klachtenprocedure onder de bewoners. Met beide aspecten is Neocura direct aan de slag gegaan om hier verbetering in aan te brengen en duidelijkheid te verschaffen waar nodig.
2019
In het tweede kwartaal van 2019 (mei/juni) is er een client tevredenheidsonderzoek gehouden in Arnhem. Hieruit is een mooi gemiddelde van een 7,7 als eindcijfer gegeven aan Neocura door haar eigen bewoners. Hier zijn we natuurlijk blij mee.
Er is onder andere aangegeven dat zij de veiligheid ontzettend verbeterd vinden binnen de organisatie, dat er goed geluisterd wordt naar de bewoners en dat de doorstroomlijn naar ambulant wonen ook beter is geworden.
ONZE DIENSTVERLENING
DOELGROEP
LOCATIES IN ARNHEM
ORGANISATIE
KWALITEIT
AANMELDING
Toelatings criteria